fbpx
Jesteśmy dla Ciebie
Pon - Sob 8:30 - 19:00
+48 537 017 211
tło
przycięte tło
+48 537 017 211
kropki czarne

Ostatnia już odsłona naszego cyklu związanego z obalaniem mitów dotyczących nauczania i uczenia się języka obcego. Dzisiaj w naszym cyklu “fakty i mity” poruszyliśmy kwestię dbania o jakość nauczania (nie tylko od święta!). Zapraszamy do lektury i dyskusji.

MITEM jest, że Szkoła Językowa Mała Lingua wysyłając swoich nauczycieli na zajęcia do Szkół Podstawowych nie ma bezpośredniego kontaktu z rodzicami i przez to nie dba o jakoś nauczania. Na odległość może się wydawać, że Szkoła niczym się nie przejmuje, że my o nic nie dbamy, że jak przepadają zajęcia to zabieramy pieniądze i nic z tym nie robimy, że staramy się tylko we wrześniu i październiku, a potem już jakoś leci… W końcu uczniowie zapisani, rodzice zapłacili więc można świętować. Te czasy już się skończyły!

FAKT jest taki, że my ciągle jesteśmy w kontakcie z naszymi uczniami. Monitorujemy frekwencje i jeśli kogoś nie ma na 3 zajęciach od razu pytamy co się dzieje. O każdym uczniu rozmawiamy w zespole. Po to jest p. Klaudia, która jest metodykiem zatrudnionym w naszej Szkole, po to jest p. Agnieszka, która zajmuje się marketingiem i sprzedażą i p. Gosia, która zajmuje się sprawami organizacyjnymi. Wreszcie po to jest też właściciel Szkoły Mała Lingua, aby przyglądać się, czuwać i reagować na wszystkie problemy.
O naszych uczniach rozmawiamy na cotygodniowych spotkaniach, omawiamy problemy, przyglądamy się wyzwaniom i je podejmujemy. Na bieżąco też rozwiązujemy problemy i cieszymy się z sukcesów naszych uczniów.

W naszej szkole pracujemy usilnie nad jakością nauczania i obsługi cały rok szkolny, nie tylko we wrześniu i październiku.